miercuri, 29 mai 2013

După 20 de ani

Ne-am intilnit dupa 20 de ani ca si cum nu ne-am mai vazut de ieri. Am avut emoţii mari şi atunci când s-a strigat catalogul m-am blocat şi am bâlbâit ceva de genul: Nu stiu ce sa va spun despre mine.... Noroc cu diriginta care m-a scuturat:) şi am reuşit să spun poezia cu unde lucrez şi ce fac mai exact.

I-am revăzut după 20 de ani. Unii sunt neschimbaţi, marea majoritate. Ce m-a frapat la foştii mei colegi a fost că niciunul n-a venit să epateze, desi TRUST ME au realizari la care multi nu pot visa. 


Poate că ei sunt încrezuți în jungla din București sau în America, dar la Brașov, mai precis la Șaguna( liceul vieții) nici urmă de nas pe sus.


Ileana, colega mea de bancă din liceu are cabinet privat de psihiatrie in Manhattan.

Lucian e decanul facultăţii de silvicultură din Brașov, poate cel mai tânăr decan din România.

Ruxi e creative director intr-o agentie de publicitate, face spoturi pe care noi le vedem la televizor. Un super creier cu o imaginaţie fără limite.

Radu e manager la o companie farmaceutică.

Kuki are o firma puternica de productie audio.

Alina are un serviciu despre care nu pot sa spun detalii şi un salon de infrumuseţare.

Monica e profesoară la o şcoală particulară.

Mulţi au afaceri de succes.

Lista poate continua.

Încă nu am fotografii de la eveniment dar vă delectez cu o poză de acum 20 de ani și cu un cântec, mare hit pe vremea noastră.







Un comentariu:

  1. Ah,si eu merg in vara la Intalnirea de 20 de ani de la terminarea liceului :) Trece vremea...
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere