luni, 24 martie 2014

Ana-Maria Roman. Un reporter altfel. O poezea

Ana-Maria Roman. O știți de la televizor. E fata frumoasă care zi de zi aproape transmite pentru Antena3 de la DNA. Așa îi și spunem în redacție: Ana de la DNA.

Am petrecut câteva ore la ședința foto unde ea s-a relaxat și s-a bucurat tare de experiența de divă:) Am vorbit despre reporterie, despre minciunile bărbaților dar și despre secrete mai mici că cele mari rămân secrete...

Vă invit să o descoperiți pe Ana așa cum o văd eu: o fată frumoasă și simplă din Ardeal. Un om cu picioarele adânc înfipte în pământ.



Pe tine toata lumea te stie ca Ana Maria de la DNA. Te deranjeaza?
Atata timp cat sunt Ana-Maria din fata de la DNA, nu. Pentru cei care
ajung IN DNA da, este un deranj.

Ce nu vad oamenii la televizor?

Ca treaba reporterilor este sa petreaca ore in sir pe telefoane si in
vizite la surse sa faca rost de informatii, ca asta implica stres si
nervi, ca toata ziua traim cu groaza ca un alt jurnalist ar putea sa dea
un Breaking News inaintea noastra. Stresul asta incepe dimineata la prima
ora si se termina noaptea. Lumea crede ca meseria noastra inseamna sa
luam interviuri si sa dam live, fara sa stie ca asta e de fapt cea mai
usoara parte. Bine, nu doar lumea, sunt si reporteri care cred asta.

Esti cu siguranta una din cele mai stilate aparitii. Cat timp petreci
pina alegi tinuta de direct?


Ar putea sa iti raspunda Nadina Campean, prietena noastra care prezinta
jurnalul de dimineata. Ma trezesc la 7:30 si in functie de cate minute
intarzii la live in 09:00 putem face un calcul sa vedem cat timp mi-a
luat in ziua respectiva sa ma imbrac. Imi ia cam 30-40 de minute. Apoi
urmeaza machiajul dar de obicei nu apuc, primul live e fara make up. Cand
pierd timpul ma mai aranjez si la DNA, sunt singurul reporter care isi
face bucle la generator.  




Care este secretul tău de frumusețe?


Nu sunt vreo divă, un secret mic...: mă dau pe față cu cremă pentru hemoroizi:)

Exista zile in care nu te urci pe tocuri?

Da, am inceput sa port tocuri mai mult acum trei ani, patru ani. Inainte
le pastram pentru iesirile in oras din weekend, fiindca nu e foarte comod
sa alergi dupa invinuiti prin instante pe 12 cm. Apoi mi-am dat seama ca
am prea putin timp liber si prea multi pantofi nepurtati si am invatat ca
se poate alerga si pe 12 cm.

Cum e cu pantofii care se tin in congelator?

Se largesc. :)) Asa zice internetul la metode de marit pantofii. Am
incercat fiindca oricum nu am nimic in congelator. Imi inchipui o
discutie cu viitorul sot (daca ma ia vreunul): "Draga, dar in congelator
ce-avem??" "Cum ce? Pantofi!" 





Cate perechi de pantofi ai?

Niciodata destule. Am o prietena care are sute de perechi si tot nu ii
ajung. De exemplu eu am doua perechi de stiletto rosii si inca traiesc cu
frustrarea ca nu am gasit perechea perfecta de stiletto rosii. 





Cand te-ai gandit prima data sa te faci reporter?

Prin clasa a noua. Mi-a zis tata ca daca ma fac pictorita sau actrita o
sa mor de foame. M-am facut jurnalist si sunt in aceeasi situatie ca
actorii si pictorii.

Ce i-ai spune unei fete care are 18 ani si vrea sa se faca reporter?


Ca a fi reporter nu inseamna sa te dai la televizor. Ca daca nu suporta
frigul, statul pe scari, mancatul pe capota si munca peste program (si in
weekend si de sarbatori), sa renunte. 

Te-ai gandit vreodata sa renunti la televiziune?

Nu, dar m-am gandit la alternative in situatia in care ma voi satura la un moment dat. Mi-ar placea sa pictez, sa lucrez la o casa de licitatii sau sa fac fashion design.

Daca ti-ar propune cineva sa pozezi intr-o revista pentru barbati ce ai spune?

Ca au innebunit. (de fapt Fifi, ai innebunit?? Am si eu o varsta, bustul
nu mai este la acelasi nivel ca la 20 de ani si nici curele de slabire nu
mai functioneaza la fel.. Ce sa caut eu acolo??) Nu mi-a placut niciodata
sa ma dezbrac (in public). Prefer sa fiu descoperita, nu sa ma descopar.
Zicea cineva (am memorie proasta) ca o rochie trebuie sa urmareasca
liniile corpului, nu sa stea mulata. Nu e nimic sexy in a fi vulgar. 






It's all about sex in viata sau crezi ca sexul e supraevaluat?


It's all about sex and moelleux au chocolat. Si cand nu mai exista sex in
cuplu, exista moelleux au chocolat. Se completeaza. Da, Freud e
supraevaluat. In viata mai exista si gura lumii.

In general vrei sa auzi ceva adevarat sau ceva frumos de la un barbat?

Suport si minciunile din cand in cand. Femeile au nevoie de ele.

Care a fost cea mai mare minciuna pe care ti-a spus-o un barbat vreodata?
Cea vesnica: "n-am fost cu ea, e doar o prietenă, colegă etc." 





Complimentul suprem?

Mi l-a facut un grec, of course. Nu degeaba s-a nascut Homer in Grecia.
Eram intr-o barca pe coasta insulei Corfu si eu eram foarte impresionata
de peisaj si mi-a zis: "Beauty comes to beauty." (toata m-am inmuiat..)
SI a fost un compliment dezinteresat, da??? Ca nu m/a invitat in oras sau
ceva, dupa aia. 

Care a fost cea mai fericita zi din viata ta?

N-am (cea mai fericita). Stiu ca m-am bucurat tare cand am obtinut
primele imagini cu Nicolae Popa dupa 10 ani in care nu il vazuse nimeni.
Am insa fericiri constante. De exemplu ii multumesc lui Dumnezeu in
fiecare zi ca ii am langa mine pe parintii mei. Sunt oamenii pe care ii
iubesc cel mai mult. 





Ana-Maria Roman este in 3 cuvinte....


Zapacita, temperamentala, visatoare. Intr-o propozitie (asta a vorba
Nicoletei Tintea): "Ana e o poezea."

Care e cel mai bun sfat pe care l-ai primit in viata?

Sa tac. N-a functionat. 





Daca maine s-ar face un film despre viata ta, ce actrita ar juca?

Pffff... Desi tu mi-ai alege o Audrey ceva, eu cred ca e Emma Thompson.

Ce nu ai face niciodata?

Nu as ucide. Ma caiesc de fiecare data cand mananc carne. Si totusi nu
pot sa renunt la ea.




De ce ti-e frica?

De esec. Si de turele cu Cristi Petru (eod). (nr. Eod este editorul zilei care cere subiecte reporterului:)



Te gandesti la moarte?


Nu mi-e frică de moarte. Cred că moartea e cel mai bun lucru care ni se poate întâmpla. Dacii sărbătoreau trecerea în neființă a apropiaților. Mi-e frică însă de modul în care aș putea să mor
( lucrez la știri, normal).




  








  




Fotografii de Adi Popa.

 Fotografiile au fost realizate la Belle Maison Spa și Morgan La Dud.

Multumiri Ioanei Ionescu managerul Belle maison Spa care a făcut  specială experiența noastră de sâmbătă.

3 comentarii: