marți, 28 mai 2013

Zece. O întâmplare deloc ciudată

Era 16.15. Mai erau 45 de minute si trebuia sa intru in emisie. Ma grabeam sa dau la montaj un filmuleț. Colega mea Andreea îmi spune că trebuie să coborâm în hol să vorbim ceva. Nu pot acum. Ba da. Hai! Și m-am dus. Am coborât treptele și când am intrat în recepția Antenei 3 am văzut-o pe Sandra. Stătea cuminte pe canapeluță și îmi zâmbea. Îmi sare în ochi cameramanul care filma...mă filma pe mine. WTF?

Și deodată...din spatele cameramanului apare Florin Chilian cu un trandafir roșu în mână. Mă ia în brațe și îmi spune La mulți ani, Iubi!:) Am venit să îți cânt ZECE...

Simțeam că îmi pocnește inima de bucurie.De bucurie că îmi doream mult să trăiesc asta,de bucurie că sunt oameni care mă iubesc și se gândesc la mine, de bucurie...

 Mi-am revenit destul de greu și nu îmi amintesc exact tot ce s-a întâmplat, așa că nu pot să fiu prea precisă.

Am ajuns acasă, am pus cd.ul primit și ZECE a răsunat la maximum în Chitila City.


A fost cel mai frumos cadou primit pe 28 mai pentru 19 iunie când e ziua mea.

Mulțumesc, Theo Massini. Îmi iau revanșa, promit!

Un comentariu:

  1. Te invidiez pentru o asa surpriza frumoasa si raman ferm convins ca cel mai frumos dar al vietii este sa avem prieteni ! Muahh

    RăspundețiȘtergere