sâmbătă, 20 aprilie 2013

O zi perfectă

Dimineata m-am trezit cu noaptea in cap. Ca in fiecare dimineata. Nu conteaza ce zi a saptamanii e. Ceasul mintii mele ma trezeste la 7. Uneori chiar la 6.:(

Am asteptat sa se trezeasca si sotul si am plecat pe la 9 jumate la Starbucks la o cafea. Doar noi doi.

Apoi am dat o tura pe la Muzeul taranului Roman la Targul de florii. Am intilnit acolo un roman adevarat pe nume Petre Brancoveanu de la care am cumparat o farfurie pictata de sotia lui. Ne-a asigurat ca vinde numai oamenilor frumosi. Dar, pentru el, evident,  toti oamenii sunt frumosi:)

Am fugit dupa aia la Piata de flori si am umplut portbagajul cu flori pentru terasa care e in curs de amenajare.



Ajunsi acasa,  am lenevit. Mult. Și am ascultat muzica asta:



A fost o zi perfecta. Si inca nu s-a terminat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu