luni, 22 aprilie 2013

"Doua vizite" la Tribute

Am fost aseară la teatru în Tribute la invitația prietenilor mei de la ENjoy.

Îmi place la nebunie ideea de teatru în club, în fața unui public restrâns.

Dar să vă spun ce am văzut. Spectacolul "Doua vizite" e o comedie savuroasă, o comedie formata din doua piese scurte intr-un singur act ale lui A.P.Cehov, "Ursul" si "Cerere in casatorie".

Montarea e plina de entuziasm, îți da palpitatii si batai de inima.

Florin Serbanescu și George Cretu îi țin piept talentatei Simona Vlad-Sabie. Micuța actriță mi-a adus aminte, dacă mai era nevoie, că esențele tari se țin în sticluțe mici.























Se anunță o săptămână super plină.

Miercuri seara merg iar la Tribute să ascult ritmuri africane iar joi, tot la ceas de seară, merg la inaugurarea unui restaurant WOW. Vă țin la curent:)

Nu uitați de pagina de facebook ENjoy de unde aflați ce vi se pregătește.

Să aveți o săptămână fabuloasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu