vineri, 19 aprilie 2013

Concurs: hai la teatru cu Fifi!

Sunt bucuroasă că blogul meu are din ce în ce mai mulţi prieteni. Şi pentru asta, vă mulţumesc vouă celor care mă cititţi în fiecare zi.


Drept recompensă, în fiecare vineri Fifiştie vă premiază. Premii frumoase, numai bune să vă ungă pe suflet.

Azi vă invit să mergem împreună la teatru, duminică, în Tribute. Pun la bătaie 3 invitaţii de o persoană pentru piesa " Două vizite", produsă de compania ENjoy.


Tot ce trebuie să faceţi e să lăsaţi un comentariu aici, în care să îmi spuneţi când aţi fost ultima dată la teatru, ce piesă aţi văzut şi cât de tare v-a plăcut. Cele mai frumoase răspunsuri sunt câştigatoare.
Termen limită pentru comentarii: sambata 20 aprilie, ora 18.00. Castigatorii ii anuntam tot sambata la ora 20.00, aici pe blog.

Ce ziceţi? Ne vedem duminică la teatru?

5 comentarii:

  1. Iubesc teatrul! Si cu toate astea, ultima piesa vazuta a fost in urma cu atat de mult timp, incat nici mintea mea nu mai are detaliile necesare pentru a putea participa la acest concurs! :( Se spune insa ca "niciodata nu este prea tarziu", astfel incat, draga noastra Fifi, ma bucur enorm ca initiezi astfel de concursuri. Ca poate, cine stie, voi reusi si eu la viitorul concurs sa fiu fericita castigatoare a unei seri la teatru! :) Dragelor si dragilor participanti la acest concurs, MERITA DIN PLIN sa petreceti o duminica seara intr-o companie atat de placuta, unde altundeva, decat .. LA TEATRU! BRAVOO FIFI!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai recent piesa de teatru am vazut-o acum circa o luna, la Romexpo si se numeste "Femeia care si-a pierdut jartierele". Cel mai mult mi-a placut interpretarea lui Horatiu Malaele, pe care l-am vazut prima data live pe scena. M-a uns la suflet stilul sau de improvizatie. Mi-ar placea tare mult sa castig doua invitatii pentru a merge si cu sotul meu :) data trecuta am mers cu o prietena.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai fost la teatru de ani de zile. Din pacate. De atatia ani de nu imi mai aduc. Am vazut la televizor Bani din cer la Antena1. Se pune? - Anca Mironescu

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela ai castigat un bilet! Si tu Andreea Stefan ai castigat o invitatie dubla ca sa vii cu toul maine seara:) Astept sa ne cunoastem. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. MUULLTTUUMMEEESSCC!!!!!!!!!!!!!! NICI NU-TI IMAGINEZI CE FERICITA M-AI FACUT!!! PS. Te sun maine (21 apr) dupa 10:00. :***

    RăspundețiȘtergere