joi, 18 aprilie 2013

Seara ruseasca la Tribute

Nu sunt regina mondenităţilor. Niciodată nu am fost. Nici măcar un simplu curtean la palatul numit distracţie.

Dar, când am primit invitaţia de la ENjoy sa merg miercuri seara in clubul Tribute am spus "da". Şi bine am făcut. În capul meu de Fifi, clubul Tribute era ceva gen Bamboo. Wrong, wrong wrong! Din primul minut şi până după miezul nopţii, m-am simţit acolo ca la mine acasă. Super atmosferă, oameni frumoşi şi un show total pe gustul meu.

A fost o seară rusească cu Tania Popa şi bandul ei. Frumoasă femeie Tania, cu o energie de invidiat.


Vă las cu fotografiile făcute de Adi Popa.

Multumesc, Alex Popescu( vreaubilet.ro) şi Ana Maria Ioniţă. Mi-a plăcut tare evenimentul vostru. Dacă mă mai chemaţi, mai vin:)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu