sâmbătă, 20 decembrie 2014

Reușita în viață. Care-i secretul ei



Vorbeam aseară cu un prieten drag care pleacă departe și pe care nu o să-l mai văd anul acesta.
Și ne făceam urări de sărbători. ·
- O sa fie un an nou bun, Fifi! O sa fie bine pentru noi, o sa vezi!
- Doamne ajută! Sper să fie așa cum spui tu.
- Uite să îți spun cum mă gândesc eu mereu: Îmi spun că o să reușesc, că o să fie bine, am gândire pozitivă și...răbdare, Fifi! Multă răbdare. Lucrurile negative se întâmplă, dar nu trebuie să ne concentrăm pe ele pentru că vor trece, trebuie să ne gândim doar la ce avem noi de făcut și o să reușim, o sa vezi.

Ne uităm cu admirație la oamenii care au reușit și ne întrebăm care e secretul succesului. De
cele mai multe ori punem totul pe seama destinului: Domne, a avut noroc. Dar să vă spun ceva:
Norocul ni-l facem singuri, de cele mai multe ori. Ține de capacitatea fiecăruia de a se adapta și
de a sesiza oportunitățile.

Am în jurul meu oameni care la 40-50 de ani și-au schimbat viața cu totul. Aveau succes în
domeniul lor, dar au decis să facă altceva. Cu totul altceva. Pentru că nu mai găseau bucurie în
ce făceau. Au luat-o de la zero și au reușit, deși cei din jur se uitau la ei ca la niște nebuni.

În spatele succesului stă motivația care de cele mai multe ori acționează ca un click. Pe unii îi
motivează banii ( visează la milioane ), alții sunt mânați în luptă de anumite întâmplări care le-
au schimbat viața. Pe unii îi trezesc alții pentru că se întâmplă pur și simplu să nu îți
autosesizezi calitățile, potențialul.

Disciplina, răbdarea, pasiunea, munca sunt marile secrete ale reușitei.

*editorial publicat pe euforia.tv

sursa foto, aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu