luni, 10 noiembrie 2014

I am in love with Urbanik


Am fost invitata vineri seara la o intilnire cu prietenii Urbanik.

Am probat muuulte haine, am baut prosecco din cel mai fin si da, am mancat si prajituri. :) 

Am stat si am observat fetele care isi cumpara din magazin tinuta dupa tinuta: fashioniste cu acte in regula si mega accente de stil si bun simt. ( chiar daca sunt ff tinere )

Imi plac la nebunie hainele de la Urbanik. Pentru ca sunt altceva. Pentru ca Andreea Timofti, patroana magazinului, a terminat artele plastice si stie ca o haina nu trebuie sa fie o uniforma. Si stie cum sa aleaga ce are in rafturi si te ajuta sa alegi si tu si sa combini. Si iti spune daca ceva nu iti vine bine, ceea ce rar intilnesti in magazinele din Romania. Are rabdare cu fiecare in parte: iti demonstreaza de ce o anumita culoare si nu alta e buna pentru tine, iti da tipsuri de combinat piesele vestimentare si stie tot ce e si nu e in trend.

ps. e singurul magazin in care eu am gasit haine pentru femei cu bust super generos, haine care ATENTIE sunt super cool, nu paltoane de bunici. 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu