sâmbătă, 27 septembrie 2014

Adio, CFR Calatori! - episodul al 2 lea


M-am trezit cu noaptea în cap. No news here. Sunt morning person si mai aveam N lucruri de facut pina sa plec la Brasov. Cand sa ies din casa imi dau seama ca nu mai stiu unde am pus stickul de net mobil. ( tipic, ar rade prietenii mei ). Da, sunt foarte dezordonata dar cumva in dezordinea mea le gasesc pe toate.

Planuisem cat merg cu trenul sa scriu, sa trimit mailuri sa mai rezolv una, alta. Si nu gaseam stickul vietii. M-am enervat, am facut o criza de nervi mica si am plecat de acasa injurandu-ma: iti meriti soarta.

Ma urc in trenul de care va povesteam acum 2 saptamani si pina aproape de Ploiesti citesc. Ma suna o prietena, vorbesc un pic cu ea si se pierde semnalul. Butonez putin telefonul si dau fara sperante sa imi caute o retea wireless. Surprize, surprize: net full, netul trenului. Gratis, neparolat. Bingo!

Asadar, inca o bila alba pentru Regiotrans, reteaua de trenuri private pe care am descoperit-o de curand si despre care am scris aici.

Si pentru ca imi place fotbalul nu ma pot abtine sa nu tin scorul:

CFR Calatori -Regiotrans : 0-2.  Cum spuneau crainicii de radio care imi bucurau copilaria: o sa va tin la curent cu evolutia de pe tabela de marcaj, desi slabe sperante ca liderul CFR sa mai recupereze in fata  proaspetei promovate Regiotrans. Hai cu hatrickul :)))

ps. domnilor de la Regiotrans scrieti mare pe siteul dumneavoastra AVEM WIFI GRATUIT! Va asigur ca dependentii de virtual ca mine sunt castigati pe viata cu aceasta simpla propozitie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu