duminică, 18 mai 2014

Fifi mică ştie! Replicile unei duminici


Fifi ştie! asta nu mai discutăm :)))

Însă fifimică ştie şi ea. 

Te rog sa imi dai geanta. Nu e ok să sari cu ea de gât!
Nu pot. E geanta mea. Plină cu lucrurile mele personale...
...........

Mami, Mara e mai mare ca mine pentru că s-a născut înaintea mea, nu?
Da.
Şi aşa o să rămână mereu mai mare ca mine?
Păi tu ce crezi?
Cred că da ( cu gura lăsată de supărare).
Auzi da' asta înseamnă că Iris care s-a născut după mine o să fie mereu mai mică. Yupiii! :)
..........

Ce tip popular eşti tati! 
Popular???? 
Cum adică măh Maria e popular?
Adică pe el îl iubeşte toată lumea. 
Du-te măh de aici. Nu cred asta.
Ba da. Eu ştiu.
De unde? De pe facebook. Şi mami... să ştii că îl iubesc multe fete...:))))
............

Mami, tu eşti primara somnului!
Cum adică?
Tu  le spui la toţi oamenii dormi prea putin, dormi prea putin si ii pui sa se culce şi tu dormi cel mai puţin deci eşti primara somnului.
.......

Acestea fiind spuse vă dorim un început de săptămână minunat! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu