duminică, 11 mai 2014

Concertul Vunk. Magie pură la Promenada

Cea mai mare greseala pe care o poate face o mama cand e vorba de viata sociala a copilui ei e sa ii spuna de miercuri “vezi ca duminica mergem la concert”. 

Mi-a facut capul tandari, “dar cand mergem, dar cand mergem”. Sambata n-a vrut nici sa doarma la pranz de emotii.


Am ajuns la Promenada, mallulvietiimele, cu 40 de minute inainte de ora de incepere, asa ca am avut timp si de intrebarea “cu ce ganduri”.
  • Mami, crezi ca o sa ma recunoasca?
  • Cine, draga?
  • Cornel!
  • Sigur ca te recunoaste.


Este prima data cand merg la un concert in Romania si am senzatia ca sunt in  strainatate. Totul a fost atat de bine organizat! Obsesia detaliilor s-a vazut peste tot, de la acces, curatenie, pana la lipsa isteriei organizatorilor.  Sunetul, luminile, costumele, totul a fost impecabil.


Intram, dam o tura de terasa si dam nas in nas cu Cristina Bazavan si cu Cristian Stan, managerul trupei Vunk. Stateau pe iarba, relaxati. Aparent. Ca producator de meserie, stiu ce inseamna emotia unei productii si stiu ca dupa ani de experienta poti sa faci lucrurile la un nivel inalt cu zambetul pe buze. Oamenii acestia aveau totul sub control, chiar daca era plin de camere, macarale, drone. O productie cu mare deranj, cum zicem noi in bransa.


Maria a avut ceva dileme in acest punct. E putin derutata cind afla ca Stan e seful lui Cornel: Cum adica? Cornel are un sef?


Si incepe concertul. Ca un basm. Cu o piesa din Disney. Lumea sta la terasa, savureaza cocktailurile, e plin de indragostiti care parca se saruta fix pe versurile care trebuie.  La refren mai ales.



Baietii de la ANM au mintit “ca la meteo”,  asa ca nu a fost ploaie, nu a fost nici macar vant. Doar o caldura placuta si cerul parca era si el din décor, roz.



Am ascultat cintece vechi si noi, am auzit varianta lui PLEACA pe ritmuri lente (Maria nu a inteles ideea, a protestat: cantecul asta nu asa se canta :))) si m-am indragostit de o balada nou nouta: Fac curat in inima mea.




A fost o seara magica, la final a fost si o ploaie de stele argintii, o seara in care am inteles ca daca vrem, putem fi relaxati ca la Paris, in varful Bucurestiului (promenadaeloculmeupreferatdinbucuresti)
Sa aveti o saptamana ca de concediu!

sursa foto: pagina facebook a trupei Vunk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu