joi, 12 decembrie 2013

Fifi strică şi pierde

Ieri mi-am pierdut un cercel. Pardon, CERCELUL. mic, finut, cu diamantele cele mai mici din lume. Pierdut.

Azi cind am iesit din casa am asistat neputincioasă la scena incredibilă in care un telefon zboara şi aterizează. Pardon, TELEFONUL.  Blackberry bold. Chiar că bold a rămas fără display. Ruşinat îşi face încă treaba chiar dacă are faţa total belită.

Sunt zile în care pur şi simplu nu ar trebui să ies din casă. Să nu ating nimic.

E doar un cercel, mi s-a spus. Nu, chiar nu era doar un cercel.

E doar un telefon. Nu, nu e doar un telefon.

Nu pun preţ pe chestiile materiale, se ştie. Dar la anumite lucruri chiar ţin. Şi nu ştiu cum se face că exact pe alea le pierd/ distrug.



Sper că Moş Crăciun să nu mă penalizeze pentru asta. Sper!

Tu ce-ai stricat ultima dată?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu