marți, 2 aprilie 2013

Îmi pare rău, domnule Brenciu..

Sâmbătă seară, m-a invitat Mihaela să mergem la concertul Brenciu. Am zis, de ce nu?

Omu’ are o energie debordantă care m-am gândit că o să mă ajute să trec peste astenia de primăvară.

Sala Palatului era full. Mii de oameni. Pe scaune , pe jos, pe margini aştepând marele show. Şi a început spectacolul.


După primele minute, am zis: Brenciu e nebun. Bine, asta nu e o ştire. Dar, Brenciu e chiar nebun. În cel mai bun sens al cuvântului. Are o voce foarte bună şi showul lui a fost impecabil.



Lumini, sunet, dansatorii, trupa, tot, tot. Cu cap a ales si invitaţii: Corina Chiriac, Mircea Baniciu şi concurenţii lui Horia de la Vocea României. Şi domnul Dan Bitman, prin telefon:).

Un singur reproş din partea mea: e mult prea lung spectacolul. 4 ore? Mi-a înţepenit spatele:) Şi nu am fost singura...


Aşa că domnule Brenciu mă bucur că v-am văzut, mi-aţi plăcut tare, tare şi promit să revin şi la anu’.

Îmi pare rău, domnule Brenciu  că nu am rezistat până la ultima piesă, dar până în 2014 îmi pun la punct condiţia fizică.

Nu e  uşor să fii spectatorul tău.



foto: pagina fb Horia Brenciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu