sâmbătă, 30 martie 2013

Fifi vs. astenia de primavăvară

Dragilor, dragelor,

Am o mare rugăminte. Am nevoie de recomandări. Multe recomandări.


Evenimente care să îmi aducă zâmbetul pe buze. Piese de teatru ( NU drame ) , concerte ( NU muzică de tăiat venele) , expoziții, târguri etc, etc.


Aștept nume, linkuri. O să spuneți că e plin netul de recomandări. Adevărat, dar timpul meu e super drămuit și nu am deloc vreme de încercări. Vreau să merg la sigur!:)


Ca să vă dau o idee ce muzică îmi place,  pun aici un clip:




Vă pup și vă doresc un uichend fain!

6 comentarii:

  1. Concertul lui Brenciu! E bestial!!! - Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, multumesc frumos! Diseara merg la concertul lui Brenciu. Ma sperie insa faptul ca am aflat aseara ca tine 4 ore!!! Sper sa rezist!:)))))

      Ștergere
    2. E adevarat, eu am fost joi si tine aproape 4 ore...dar am rezistat. E mister energie Brenciu. O sa iti placa precis!- Diana

      Ștergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=vIBdJFSGnm4

    RăspundețiȘtergere
  3. :) ce frumos. te imbratisez, cu drag!

    RăspundețiȘtergere