joi, 14 martie 2013

Ziua mea... de 4 zile - ziua a treia


Duminica am inceput ziua la biserica si apoi am mers sa mancam o pizza, pe trepte la Piaza di Sapgna. Am petrecut o ora de pranz la soare .



Am plecat catre Galeriile Borghese. Intrarea se face de la gura de metrou Spagna, pe un culoar lung de 1 km. Nu aveam rezervare, bineinteles (fiecare tur dureaza 2 ore si obligatoriu se face rezervare) ...dar e un parc imens in jur si ai ce sa faci cateva ore pana intri la Galerie. Biciclete tandem, terasuci cu cafelute, ponei pentru copii, paradis. Galeria Borghese merita vazuta.... Caravaggio, Raffaello, Veronesse, frumos.





Pentru ca se intuneca, am fugit la San Pietro. Ne-a luat cam 30 minute sa vedem biserica,sa facem cateva poze la “La Pieta” si cam atat, pentru ca era slujba si nu puteai sa vezi mai mult.

Am fi vrut sa mergem la Fontana di Trevi pe seara ,dar nu mai aveam picioare..asa ca ne-am cuibarit la restaurantul L'Esquilitto unde eu am mancat caprese si Saltimboca a la Romana iar sotul a mers pe platou de branzeturi si iepure bun de tot .



- Guest post de Ioana Albu. Ioana este prietena mea, lucreaza in publicitate si vrea sa fie si ea sefa la plecari internationale:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu