vineri, 15 martie 2013

Ziua mea... de 4 zile - ultima zi


Ultima zi de Roma ...

Voiam să mergem în Piata Venezia, Fontana di Trevi , Forul roman. Afară, ploaie. Am căpătat o umbrela de la hotel, am mers la Fontana di Trevi, a fost frumos chiar si pe ploaie, ne-am intors pe la 2 si am purces catre aeroport.

Avionul mai liber de data asta. Am aterizat la timp si in conditii bune la Bucuresti, unde ninsese.

Ne faceam planul sa mergem cu autobuzul si apoi sa mergem la un bar langa casa sa ne continuam vacanta...cand in aeroport… surpriza! Ne asteptau niste prieteni dragi si am continuat petrecerea la ei cu vin italian :) 


Tips
Nu calatoriti cu bagaje de mana mai mari de dimensiunile  cerute de companiile aeriene, va scot hainele din genti si le pun in pungi....foarte nasol. Blue Air are cele mai mici dimensiuni la bagajul de mana.

Nu purtati curele, bijuterii metale in buzunare, la toate obiectivele turistice in Roma( Vatican, San Pietro, Galeriile Borghese etc) te controlează ca la îmbarcarea în avion.

La hotel Verona sunt două doamne din România, Giovanna si Carmen care se ocupă de micul dejun. 
Cereti-le  un  espresso sau cappucino ;) și il beți in grădina din spate .


Noi mai mergem o dată ca să luam City Bus -ul :) și să vedem Fontana di Trevi noaptea.

- Guest post de Ioana Albu. Ioana este prietena mea, lucreaza in publicitate si vrea sa fie si ea sefa la plecari internationale:)


Un comentariu: