joi, 29 noiembrie 2012

O experinţă MINUNATĂ cu Dacia Duster la service


Ca să ne înţelegem de la început. Aceasta nu este o reclamă, nici o recomandare. Este o poveste adevărată cu personaje reale.

Nu mi-a plăcut din start ideea ca eu trebuie sa mă duc cu Dusterul la revizie şi ITP. Dar, cum soţul avea filmare fix azi, n-am avut încotro.

Am carnet de foarte puţin şi încă mă stresez că nu ştiu să parchez, că încurc lumea, că mă dau prea încet, că mă dau prea tare...deja mă vedeam în parcare blocând tot. Mă programez telefonic la Serus( service autorizat Dacia), ajung la timp şi primul personaj cu care intru în contact e omul de la BGS care îmi indică unde să parchez. Suflet caritabil ( cred că şi-a dat seama că nu ştiu cum e cu parcările) îmi dă un loc unde putea parca un tir:).

Intru în recepţie unde mă întâmpină un domn SUPER AMABIL. Mă invită în service să urmăresc cum decurge revizia. Haha, eu sunt fifi domne'  la ce să mă uit? În principiu, dacă îmi schimbau motorul cu un lanţ de pegas cred că mă sesizam dar acu' pe bune? Ce să fac eu acolo???

Urc la etaj. O cafenea cochetă, o plasmă pe care vezi ce se întîmplă cu maşinile din atelier şi o doamnă foarte drăguţă îmi face un capuccino ca la carte.

După jumătate de oră, vine prietena mea să mă ia să mergem la magazine. Cobor şi îi spun domnului de la recepţie că mă duc la shopping în zonă că nu are sens să stau acolo să aştept. Vă avertizez că urmează un dialog halucinant:
El: Sigur, rog un coleg să vă ducă imediat!
Eu: Poftim?!?
El: Imediat chem un coleg.
Eu: Nu, nu e nevoie a venit o prietenă mă duce ea.
Omu' mă priveşte zâmbind cu regretul că nu a putut să mă ajute, nu că nu a vrut, dar era ce rezolvasem deja...

Trec 2 ore şi domnul SUPER AMABIL mă sună şi îmi explică ce reduceri primesc pentru că am făcut si revizia şi ITP la ei şi mă cheamă să iau maşina.

Mă duc, primesc toate actele cu explicaţii ce şi cum s-a reparat, plătesc, sunt condusă la Dusterul vieţii. În portbagaj într-o cutie, aranjate frumos piesele care au fost schimbate şi restul de ulei.

Domnul SUPER AMABIL îmi strânge mâna şi îmi urează o zi MINUNATĂ. Chiar a fost aşa... o zi minunată. Pentru că e aşa bine să vezi că mai există oameni care ştiu să se poarte frumos, să fie amabili şi profi. Experienţa de azi îmi lasă şi un gust amar, pentru că asta nu ar trebui să fie o păţanie extraordinară. Ar trebui să fie ceva ce se trăim zi de zi, nu o excepţie.

P.S. Pe domnul SUPER AMABIL îl cheamă Aurel Ştefan şi îl găsiţi în recepţie service SERUS pe centura Bucureştiului.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu