vineri, 30 noiembrie 2012

Mai sunt 25 de zile până vine Moș Crăciun

Nu mai am răbdare. Ca niciodată nu am cumpărat nimic până acum. Răscolesc netul de la a la z si când termin o iau de la capăt.

Nu visez la masini sau bijuterii scumpe ( desi un Duster nou noutz mi-ar plăcea:P) și aș vrea mai mult ca niciodată să o fac pe Maria să simtă Crăciunul așa cum îl simteam eu când eram copil: cu mama care cocea cozonaci pentru tot neamul, cu tata care avea de fiecare dată câte o poveste nouă și transforma împodobitul bradului în cel mai frumos ritual din lume.

Anul ăsta am decis ca de Crăciun să stăm acasă, în liniște, să ne așezăm la masă cu finii noștri și să ne bucurăm de lucruri simple, dar adevărate.

Și dacă tot vorbim de amintiri..mi-e dor de gemul de măceșe făcut de bunica mea. Nimeni, dar nimeni pe lumea asta,  nu poate să facă acest magiun ca bunica mea...Dumnezeu să o odihnească! Mi-e dor de dulceața de zmeură făcută de mătușa mea Geta ( poate citeste si imi trimite un colet). căutând am găsit pe cineva din Brașov care face dulceturi si gemuri foarte, foarte naturale. Iată ce spun brasovencele mele:
 Facem gemuri, dulceturi si siropuri cu fructe din gradina noastra. Pentru ca suntem intrebati: dulceturile noastre contin doar fruct si zahar. Nu folosim nici pectina, nici gelatina, nici alte zemuri de fructe, nici colora
nti, nici conservanti.
Nu folosim masini sau aparate, ne folosim mainile si facem totul cu grija si entuziasm: framantam, amestecam si din cand in cand gustam, ca sa iasa bine. Ne bazam pe priceperea si talentul nostru, pe inspiratie si mai ales pe bun gust.


Suntem o echipa mica si talentata, pasionata de paine si prajituri, de gemuri, serbeturi si dulceturi.
Nu folosim masini sau aparate, ne folosim mainile si facem totul cu grija si entuziasm: framantam, amestecam si din cand in cand gustam, ca sa iasa bine. Ne bazam pe priceperea si talentul nostru, pe inspiratie si mai ales pe bun gust.Suntem o echipa mica si talentata, pasionata de paine si prajituri, de gemuri, serbeturi si dulceturi.





Pentru comenzi aveți link aici:
http://www.facebook.com/pages/Atelier-de-paine-si-gem/213445045373124

Asta a fost prima idee de super cadou de sărbători. În fiecare zi, până la Crăciun voi posta câte o idee de cadou. Vă aștept cu ponturi pe fifistie@gmail.com.

Un comentariu:

  1. Nu doar tu esti cea, care asteapta sa vina Mosu' ca tine sunt milioane de suflete care are in gand acelasi sentiment..si cum timpul 'mai ca zboara' mai este putin si vine si vremea lui 'Mustacila' cum imi place sa ii zic ! :D In articolul tau se re/gasesc foarte multe persoane..frumos.

    RăspundețiȘtergere