vineri, 21 noiembrie 2014

Am descoperit bucataria japoneza. La YOSHI Sushi & Teppanyaki Floreasca



Miercuri, mi-am petrecut primele ore ale diminetii la Yoshi. Am fost invitata sa asist la demonstratie sustina de Vladimir Curnic, chef.ul  din bucataria  YOSHI Sushi & Teppanyaki Floreasca.

18 doamne  au fost norocoasele care au aflat secretele prepararii deliciosului sushi.







Chef Vova ( cum il alinta prietenii si echipa) le-a invatat cum se fac rolele de suhi dar si le-a ratat si tehnica prepararii la  teppanyaki. Adevarul e ca sunt incredibile rapiditatea si dexteritatea cu care lucreaza acest om.

La finalul demonstratiei, doamnele de la Asociatia Internationala a femeilor din Bucuresti au savurat un pahar de vin si au degustat preparatele japoneze.  








V-am aratat fotografii cu detalii ca sa intelegeti de ce sunt fascinata de rolele de la Yoshi.

Asadar, daca vreti o experienta inedita va recomand sa incercati o cina in separeul de la etajul restaurantului Yoshi acolo unde specialitatile sunt preparate in fata voastra. 

Si nu uitati: azi e black Friday! La YOSHI Sushi & Teppanyaki Floreasca  aveti un discount de 20%. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu