duminică, 14 septembrie 2014

De ce sunt fan EUFORIA TV



E simplu. Pentru ca sunt disperata dupa seriale. Mi se pare ca filmele cu adevarat bune sunt din ce in ce mai rare si oricum ce apare acum pe tv eu am vazut la cinema deja. Ma bucur ca producatorii de peste ocean sunt din ce in ce mai concentrati pe seriale. Seriale fabuloase.

Sa revenim la EUFORIA TV. Cu liniuta astea sunt motivele:

- Private practice
- Dr. OZ
- Dr. House
- Revenge
- Pe viata ( asta e un serial foarte fain de care nici nu auzisem si in rolul principal e Damien Lewis roscatul din Homeland )

De maine pe lista Euforia apare un serial cu S mare: DOWNTOWN ABBEY.

Publicul a savurat mereu povestile despre vietile bogatilor. Oamenii se uita cu atentie la familiile celebre. Aspirational, ar vrea bogatie si rasa. Apar si zambetele in coltul gurii cind vad ca si bogatii plang, se cearta si nu e totul roz chiar daca nu au rate si datorii. 

Multa dragoste, super intrigi si parfumul inconfundabil al aristocratiei britanice. Ca picanterii va spun ca printul William si printesa Kate sunt fanii serialului si ca insusi domnul Clooney apare intr-un episod (decraciunsanebucuram)... :)

Am descoperit replici memorabile pe care le-am vazut postate de fani pe facebook inainte sa ma uit la acest serial: 




Asadar sa nu uitati: Luni, 15 septembrie ora 23.00 premiera DOWNTOWN ABBEY la EUFORIA TV!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu