vineri, 29 august 2014

From Paris with love. Richard Clayderman

N-am fost niciodata la Paris. N-a fost sa fie. Nu ca nu as vrea, dar sa spunem ca soarta a fost mereu potrivnica. :))

Stiu ca e orasul combinat cu dragostea prin definitie. O sa vina si ziua aia cind o sa ajung si eu in orasul indragostitilor. Pina atunci insa vine dragostea in Romania. :)

De Richard Clayderman am auzit de copil. Mama era indragostita de muzica lui. Mi-aduc aminte de diminetile perfecte de duminica. Avea mama o caseta cu Clayderman. O ascultam de n ori. Apareau si dramele evident cand " se prindea banda". Ce vremuri...

Si iata ca Richard Clayderman vine in Romania. A mai fost dar l-am ratat de fiecare data. Acum insa mi-am propus sa merg cu mama. Sa-i fac acest cadou minunat cu gandul la copilaria mea. Frumoasa si linistita. Ca muzica lui Clayderman.



Mi se pare important ca Romania a castigat  un loc pe harta muzicii. Faptul ca un artist de talia lui Clayderman vine la noi sa lanseze un spectacol in premiera cu orchestra, balet, zeci de tehnicieni implicati...e ceva. 

Abia astept :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu