marți, 15 iulie 2014

La multi ani, Nadina!



Sunt oameni de care te indragostesti la prima vedere. Si simti ca se naste imediat o mare iubire.

La fel e si in prietenie. Sunt oameni cu care iti dai seama din prima clipa ca va leaga ceva, nestiut. 

Acum 7 ani, cand am cunoscut-o pe Nadina, eu eram producator general la Observatorul de 19. Ea abia venise in Bucuresti de la Targu Mures., reporter la sectia eveniment.  Tipam mult pe vremea aia si ea vrand nevrand a asistat la o criza de nervi. In toata isteria acelui moment, care nu avea legatura cu ea, am vazut-o , m-am dus tinta la biroul ei si i-am spus: " Imi placi foarte mult, esti foarte buna, ar trebui sa apari mai mult la televizor." Si am plecat, lasand-o naucita in urma mea. Acela a fost inceputul unei frumoase prietenii.

Radem mult, ne stim toate secretele, ea ma invata tot timpul ce e nou in materie de makeup si fashion (vreasafiumereutinara)  si cred ca nu e zi lasata de la Dumnezeu sa nu imi spuna: Doamne fifi, ce nebuna esti! 

A fost printre primii oameni care mi-a tinut copilul in brate si e printre putinii cu care nu am stres sa o las pe Maria. Stiu ca e pe cele mai bune maini. ( trec peste faptul ca i-a cumparat mariei o punga maaaare de pufuleti pe care miss popa a varsat-o in toata masina mea si ii cumpara mereu dulciuri si cred ca daca maria ar sta cu ea o saptamana ar invata exact cum se trage linia perfecta cu dermatograful :)))

Desi are mereu senzatia ca ne intinim prea rar, noi ne intilnim de fapt zilnic. In fiecare dimineata. Ea e la televizor, eu cu laptopul in fata. Si comentam tot ce se intimpla. 

Relatia noastra nu e furtunoasa, nu-i cu certuri si impacari. Ne stim calitatile si defectele mult prea bine. De la un simplu Alo la telefon stim daca s-a intimplat ceva bun sau rau.  Si ne acceptam una pe alta asa cum suntem. Mai ales, ne toleram orice. Cred ca asta e de fapt secretul unei prietenii. 

La multi ani, fata frumoasa si buna! Sa iti fie viata toata, floare la ureche! 

PS1. sper sa fie buna poza asta sa nu ma certi ca am ales ceva nepotrivit 

PS2. cu ocazia zilei tale de nastere poate ne facem si noi o poza impreuna. Merci. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu