vineri, 9 mai 2014

Femeia din Gemeni. Unii bărbați visează la o femeie din ziua de ieri


- Ce-au femeile in cap, Fifi?
- Pe mine mă întrebi?
- Da. Voi astea din zodia gemenilor mai ales. Ce e în capul vostru?
- Vrem și noi să fim iubite.
- Ei căcat. Și de aia începeți cu complicațiile în gândire, cu stările și toate tâmpeniile pe care le faceți?

Fragment de discuție cu un prieten. Mâine, poimâine facem 40 de ani amândoi. El exasperat de dramele femeilor, de gândirea lor complicată.  E încurcat, dar ofensiv. Eu, în apărare îl rog să nu mai generalizeze:

- Toate sunteți la fel.
- NU e adevărat.
- Ba da, soro. Ia zi! Dacă o femeie din gemeni îmi spune: gata, s-a terminat, chiar s-a terminat? Sau mai urmează ceva?
- Măh da eu nu cred că are legătură cu zodia.
- Ba da, cu alte zodii nu am avut probleme. :))))

Rîdem amândoi tare. Apoi tăcem și gândim fiecare. Îi spun:

- În viață una gîndim, alta spunem și alta facem. cred că și în iubire e la fel. Nu crezi?
- O, ba da. :)))) Io nu mai de astea întâlnesc care una simt și alta fac. Din gemeni toate. Și în general am observat că toate femeile din ziua de azi visează cai verzi pe pereți. Cred că ați văzut prea multe filme.
- Crezi? Poate ție nu îți trebuie o femeie din ziua de azi.
- Așa e, mi-ar trebui una din ziua de ieri.

Hohote de râs.




ps. foto e bonus pentru tine my friend, că tot ai tu o obsesie cu femeile din Gemeni și ai vrut un răspuns ferm de la mine. #fifiștie 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu