miercuri, 26 martie 2014

Alchemy. Brasov. Muresenilor 8

Mi-e dor de Braşov. N-am mai fost din august. Shame on me, dar de când am adus-o pe Maria la Bucuresti, dupa atatia ani de naveta pe DN1, am luat o pauza. 

Brasovul e la locul lui, cu oamenii frumosi, cu prietenii mei, cu dorurile mele.

Atena, fina mea, ma tot ispiteste: hai ca e faaain, haaaai ca e soare, haaaaaai ca ploua cum iti place tie....A scos acum galeria grea: haaaaai, ca s-a deschis un magazin asa de faaaain:)

Alchemy e un spatiu combinat: magazin de vinuri, haine si galerie de arta. Mi-a atras atentia hainitza din imagini si ca sa fiu sincera si colantii sclipiciosi ( dar mai la vara Atena sa mai slabesc putin). Hainele sunt majoritatea productie USA dar sunt si produse create de designeri romani. Cat despre vinuri, take a look at the pictures:)






Punctul hot al acestui magazin, daca ma intrebati pe mine, e ca vinde produse din faimosul brand Victoria Secret ( lenjerie intima si cosmetice ). In scurt timp, o sa gasiti aici si faimoasele costume de baie de la Victoria. So, nu mai trebuie sa batem drumul pina la Londra:)


p.s am pus adresa in titlu ca sa nu cumva sa o uitati:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu