sâmbătă, 7 decembrie 2013

Unde se duc emoțiile?

Te-ai intrebat vreodată unde se duc emoțiile oamenilor?

Adevărul e că da. Ce se întîmplă cu energia aia perfectă pe care o ai când ești emoționat. Când de bucurie îți simți lacrimile în tine și ochii cum îți strălucesc.

Ne-am obișnuit să auzim mereu: Eeee, cum să ai emoții? De parcă emoțiile sunt ceva rău…

De 18 ani de când lucrez în tv am emoții în fiecare zi. Uneori abia perceptibile. Alteori emoții mari. Și mă bucur, mă bucur din tot sufletul că le am. Întotdeauna m-am bucurat că am știut să mă exteriorizez. Cred că o luam razna dacă eram introvertit. Nu, fifi e genul cu zgomot și aplauze cum spune autoarea.

La fel și în prietenie și în iubire. Când dispar nerăbdările reîntîlniri îți dai seama că s-a terminat.

Mă tot gândesc la Crăciunul de anul ăsta. Am decis să adopt un bunic. Și da, am mari emoții….

Ascultați-l pe maestrul Belgan în deschiderea concertului Vunk ( cred că la concerte emoțiile colective fac ravagii foarte faine in sufletele noastre☺ )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu