marți, 17 decembrie 2013

Mirela Voicu: I have a beautiful body...

O cheama Mirela si o stiu de la televizor. O strig Voicu, asa o stie lumea. E editor coordonator la Observatorul Antenei 1. E pe genul raspicat, nebuna de legat, are o gura mare dar si un suflet pe masura. E partenera de baza in serile de mers la lautari.

Un interviu cu Voicu. Mirela Voicu. Necenzurat.

 

Auzi mah, e greu sa ai o functie de conducere? Eu mi-aduc aminte ca atunci cand eram sefa primeam cele mai misto cadouri.


Baaaa, e vis. In fiecare zi primesc cate ceva. Unoeri, mai acrisor (:))), rareori, mai dulceag. Am scaun d-ala care se lasa pe spate, stau la o masa rotunda-n colturi. E misto tare. N-as fi rezistat in alta functie, jur

Stiu ce carte ai citit ultima data. Stiu ce bautara iti place. daca ai fi o melodie ce ar spune refrenul?



Fifi, te-alinti. Eu nu beau, nu ma jelesc, nu strig. Pai...ar spune asa: i have a beautiful body

N-ai fost niciodata diplomata. Crezi ca am putea sa cerem franciza in romania pentru gura bate curul?

O, da. Ar fi singurul premiu pe care l-as castiga. Stii, Fifi, eu ultimul premiul l-am luat intr-a 12-a. Si a fost premiul 2. De atunci, nimeni nu mi-a zis...za the winner iz....Vrei sa impartim franciza? Ca te stiu asa, infipta...Sigur si gura ta vorbeste ca si gura mea....

Ce-ai zice sa ne lasam de televiziune si sa impresariem niste lautari?

Asta ar fi menirea mea. Sa stau la masa, la Izvorul Rece, sa cant incet Oci ciornaie, sa ma trezesc cu patru matahale de la promter care-mi cer dedicatii. sa mi strecoare d-na Paula promterista niste bani pe sub masa, iar eu sa i cer formatiei "pe toate florile din lume". Apoi sa tin tableta si tu Fifi cu pedale sa canti Anaaaaaa, zorile se varsa...Si a doua zi sa dorm pana la 14, sa mi beau cafeaua in Dobobanti, sa mi trimita Guta flori ca sa l dau la tv...immm, viata

As vrea daca se poate sa iti faci o caracterizare. Buna, numele meu este Mirela si sunt...

Stiu ce ti ar placea sa auzi, dar nu sunt...anonima, gen. Sunt o nebuna sentimentala, imi plac freziile, mai ales cand le dau, imbatranesc si mi pare rau, sunt milionara, la mine banii nu "e'' o problema, ma duc la "fabrica de vise" din pasiune. Cred in mos craciun, ala de e securist, imi plac pantofii cu toc in picoarele altcuiva, gen sacui, la tine imi plac 2 lucruri (ochii:)))). Imi place sa fiu la toate nuntile chestie d aia de onoare, sa prind toate buchetele, dar sa nu ma ia nimeni. Imi place sa-i fierb...sa-i innebunesc. Imi place rhett butler, iubesc Scorpions, lavanda si scortisoara si pe Camil Petrescu. Ma dau in vant dupa bujori si ma dau dracu cand sunt proasta. pam pam

Ca sa nu uitam de romanul anului Nu mi-e frica! tie de ce iti e frica Mirela Voicu?

Mi-e frica de tine, Fifi. Mi-e frica de mor. Esti dura asa, esti foarte severa cu toata lumea. Mi-e frica de Paula in volumul 2, mi-e frica de moarte si de singuratate, mi-e frica de fisc si de Gigel Stirbu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu