miercuri, 11 decembrie 2013

Albă ca zăpada. O poveste potrivită dacă ai 4 ani. Sau 40

Am fost acum câteva zile cu Maria la teatru pentru copii, la spectacolul Albă ca Zăpada.

După două experienţe nefericite la teatrul de păpuşi, unde am văzut două povesti in care abia recunoşteai personajele pentru că nah tinem cu orice preţ să modernizăm totul şi uităm de la ce am plecat, am mers aşa cu o uşoară neîncredere.

Dar, doamnelor şi domnilor! Super surpriză! Am văzut un mega show.

Costume, lumini, poveste respectată ca la carte, actorii geniali, efecte speciale, totul dar totul a fost WOW. Să nu mai spun că la final copiii se pot urca pe scenă la o sesiune de pupături cu Albă ca zăpada...Bine, in timp o sa inteleaga ei in viata ca florile trebuie daruite vrajitoarei ca sa iti faci traiul usor:)))

Dar, dar şi mă doare să admit asta: spectacolul suferă din cauza sălii Rapsodia. E frig. Tare frig. Bate vântul. Chiar şi aşa merită să puneţi o haină groasă şi să vedeţi un spectacol genial. O sa va bucure daca aveti 4, 20, 30 sau 60 de ani:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu