vineri, 6 decembrie 2013

Adoptă un bunic


Hai că ne-am pus pe treabă și în momentul ăsta pot spune că sunt super uimită de cât de mulți prieteni empatizează cu drama bătrânilor singuri. 

Vă mulțumesc tuturor pentru mesaje. Sunteți MEGA OAMENI și mă înclin în fața voastră.


Aici e întreaga poveste a bunicilor: http://www.fifistie.blogspot.ro/2013/12/un-bunic-fericit-e-cel-mai-frumos-cadou.html 

 Iată și ce spun oamenii, oamenii ăia frumoși de gândesc cu inima:
Ramona
Am vazut articolul tau, sharuit de catre Bogdana Dobre pe facebook si am intrat, nestiind exact despre ce e vorba. Stiu doar ca mie mi-a murit bunica in august acum si bunicul meu a ramas fara ea de Craciun iar titlul era optimist si am intrat...pur si simplu. Nu m-am gandit ca tema articolului este aceasta dar recunosc ca m-a facut sa oftez adanc, sa simt un fior si o tristete in suflet si sa-mi doresc sa fac ceva pentru o bunica sau un bunic care n-are pe nimeni...As vrea, daca se poate, sa incerc sa fac un batranel fericit, pe langa faptul ca este ingrozitor de trist ceea ce se intampla cu ei sunt convinsa ca bunica mea, de acolo de sus, din ceruri si-ar dori sa fac asta si asta simt si eu ca imi doresc sa fac. 
Laura
Tocmai am citit postarea de pe blogul tau si m-am hotarat sa-ti scriu. Felicitari pentru gestul minunat pe care il faci incercand sa faci cunoscuta situatia acestor oameni in nevoie!...
Maria
Am citit articolul tau de pe blog cu batraneii… Eu am mai fost voluntar tot cu batraneii la Principesa Margareta si la o asociatie din Franta. As vrea sa ma implic…Astept cu nerabdare un raspuns din partea ta.

Monica:
Am vazut articolul tau astazi. Mi se pare crunt sa ai o viata atat de lunga (pe care cred ca multi ne-o dorim) si sa nu ai parte de bucurie in ultimii ani.

Raluca
Am vazut postul tau despre bunicii singuri si sarmani, pot sa ajut si eu cumva? Chiar as vrea sa fac o fapta buna. :)
Robin
Eu chiar voiam sa gasesc un batran sau un cuplu de batrani, singuri si nevoiasi carora sa le duc cate ceva pentru sarbatori. Chiar si dupa sarbatori, pe termen lung.

Vă aștept în continuare mailurile la fifistie@gmail.com. Strângem doritori de fapte bune timp de o săptămână, apoi o să împărțim adresele de bunici.

Share is caring!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu