miercuri, 25 decembrie 2013

2014. Cum niciodată nu o să mai spun niciodată...



- să râd mai mult, sa maninc mai putin si mai bun, sa am ocazii multe de sarbatorit cu porto si prosecco, sa intru in rindul fetelor cu iphone, sa nu judec, sa incerc sa fiu cat de cat sincera(vorba Ioanei Gosman), sa nu ma mai supar atat de repede, sa vad Venetia, sa ma reintorc la Belgrad, Bruxelles si de ce nu si la Londra, sa beau o cafea la Paris.

- sa am mai multa grija de banii mei, sa fac calcule, tabele, sa imi cumpar chiar si o agenda. M-a invatat cineva de curand cum e cu banii si numarul lor.

- sa traiesc clipa. sa invat sa primesc fara sa pun intrebari. sa accept ca in viata uneori e bine sa si primesti, dupa ce, tu, de ani stii doar sa dai.

- sa am mai mult timp pentru mine si prietenele mele, sa am grija de oamenii mei din cercul foarte restrans asa cum i-am obisnuit, sa ma ocup mai mult de blogul meu ca sa afle lumea toata ca fifi chiar stie, sa fac multe lucruri pentru prima data, sa nu mai despic firul in patru, sa nu mai fac procesul etapei mereu, sa nu mai scot ochii dar , sa ma uit mai mult in ochii celor pe care ii iubesc.

- sa am abilitatea sa aleg raul cel mai mic,  sa plec doar cu mama undeva, sa nu mai ratez marea, sa merg la multe concerte si nu, nu in romania, sa nu mai plang ca plansul face rau la ten( ok, aici nu se pune plansul ala misto, de fericire), sa iubesc mai mult, sa traiesc mai mult, sa duc lucrurile pina la capat.

- sa nu mai intreb mereu si obsesiv de ce, sa fiu atenta sa nu mai fiu cauza unui rau si sa imi dau seama prea tarziu cand vad efectul, cumva sa pierd undeva in zilele de 2014, titlul de drama queen.


- niciodata sa nu mai spun niciodata. in 2014 si in toti anii ce-i mai prind.

Un comentariu: