miercuri, 23 octombrie 2013

Dorinţe

As vrea:

1. sa nu ma mai enervez

2. Sa fiu mai calma, desi cel putin aparent in ultima vreme sunt foarte calma

3. Vocile din capul meu sa cada la pace. Ma obosesc ingrozitor

4. 4-5 zile de concediu lunar. Departe. A se nota ca nu am cerut o saptamana

5. Sa nu mai adorm seara atat de devreme. Dorm prea mult in ultima vreme si asta ma sperie:)))

6. Sa port tocuri zi de zi. Dar, lenea invinge uneori. Deseori

7. Sa fac oamenii din jur sa inteleaga ca NU inseamna NU.

8. Sa vina U2 in Romania. De fapt, n-as vrea. Mai bine sa faca un turneu mondial si sa ma tin dupa ei.

9. Sa am rabdare. Nu am. Dar macar recunosc

10. Mos Craciun sa imi dea naibii un semn ca exista. Cat sa mai cred in povesti?

Totul aspirational. Cum ii sta bine lu' fifi. xoxo, dears:)

ps. sa ploua mai mult daca se poate. astept noiembrie cu november rain. multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu