marți, 25 iunie 2013

Respect pentru nația noastră


Anul trecut, fix cu cateva zile inainte de a-mi lua permisul de conducere, am asistat la un accident rutier.

Un domn cu un jeep a trecut cu maina peste o fata. Circulatie blocata, nervi, țipete, spaimă.

Fata era intinsa pe jos , plina de sange. Impreuna cu Adi am ajutat-o. Langa noi, zeci de oameni.

Unul suna la 112, altii au facut un cerc ca sa izoleze locul, altii il certau pe sofer.

O doamna imbracata la patru ace  strangea de pe jos lucrurile fetei aruncate care incotro.

Un tanar a venit repede cu  apa cumparata de la chioscul din colt.

O ambulanta Smurd trecea intimplator prin zona. Adi a oprit-o. Lumea a sarit la cei doi paramedici tipand: Va rugam, e grav. E un copil calcat…:I au salvat-o…

Clipele alea, n-am sa le uit niciodata. Solidaritatea oamenilor. mobilizarea lor.

Da, știu ca cei din Muntenegru s-au comportat exemplar  și mă înclin în fața lor și le mulțumesc!

Dar mai cred cu toata taria că și noi românii am fi facut la fel. Nu suntem o natie atat de proasta cum ne credem uneori. Să vă dau exemple de eroi români care în situații ca cea din Muntenegru au ieșit in față prin curajul lor?

Așa că, vă rog! Puțin mai mult respect pentru noi! Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu