vineri, 3 mai 2013

New York, pur si simplu magic- prima parte



M-a rugat Fifi sa ii scriu un pic despre New York si cum e el! Pai cum sa fie? Genial, incredibil, minunat, fascinant, ametitor, seducator... Pentru mine este unul dintre cele mai frumoase orase din lume, si am ceva-ceva bifate pe lista "Vazut!" 



Emotiile pe care le simti cand treci pe mare pe langa Statuia Libertatii, intimidanta inaltime a Empire State Building, euforia de lumini si culori din Times Square, scenariul de groaza de la Ground 0, transformat acum intr-un parc incredibil, cu fantani arteziene uriase, feeria din Central Park... toate acestea sunt greu de redat in poze, sau de transmis in cuvinte... Dar o sa incerc, de dragul ei! 




 Ce mi s-a parut mie incredibil prima oara (acum 3 ani) e ca daca te plimbi in NY, auzi vorbindu-se in jurul tau pe strada spaniola, rusa, chineza, franceza, romaneste, italiana si, cateodata, engleza  E incredibil cate culturi diferite convietuiesc aici... Si e unul dintre lucrurile care ma fascineaza in legatura cu acest oras!



Plimbarile mele pe strazile New York-ului sunt mai mereu la fel: plec din Manhattan, din port, si ma duc pe 47th Street pana in Times Square, unde ma minunez MEREU ca prima oara de panourile imense si de curcubeul de culori care ma hipnotizeaza, si probabil imi spala si creierul un pic (ca mereu cumpar M&M dupa ce le vad reclamele delicioase!!)... 
















Apoi ajung pe Broadway, imi clatesc ochii cu premierele, si visez la ziua in care voi sta si eu la rand acolo (e mereu o mare de oameni care asteapta sa intre la spectacole, la orice ora din zi m-am nimerit eu pe acolo...) Incet-incet ma indrept spre 5th Avenue, mancand o inghetata sau un hot-dog (CU DE TOATE!). 





Nici nu mai intru in magazine, desi acolo e paradisul femeilor, sincer: vitrine imense cu nume gen PRADA, GUCCI, DIOR, ELIZABETH ARDEN, etc... Dar eu ma grabesc sa ajung in locul 
meu preferat: Central Park!

* guest post de Laura Bercean, prietena mea si trimis Fifistie in lumea larga:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu