marți, 21 mai 2013

Degustare la Pivnițele Rhein Azuga

Rhein Azuga e cel mai vechi loc din România unde se produce poate cel mai bun vin spumant de la noi. NU degeaba cei de la Rhein sunt furnizori ai Casei regale.

Am vizitat cramele împreună cu domnul Ionică. 

Omul ne-a explicat cum se produce spumantul, ne-a arătat cum se învârtesc sticlele, iar la final ne-a invitat la o degustare. Am încercat toate cele 3 tipuri de spumant de la Rhein. Mie mi-a plăcut cel mai sec.















Mai multe informatii găsiți aici:http://www.halewood.com.ro/index.php?id=4

Mâine am să povestesc cum a fost la Pensiunea Rhein, cu bune și cu rele:)

Un comentariu:

  1. Sunt multe astfel de locuri de vizitat in Prahova sau Buzau...intamplator imi desfasor activitatea in domeniul atat de fascinant al producatorilor de vinuri, despre care foarte multe nu se afla pe cat ar trebui/s-au tot dezvoltat in ultimii ani diverse crame si s-au derulat investitii cu bani europeni facute de oameni cu drag de locuri, traditie si patima care se incapataneaza sa faca vinuri care sa razbata dincolo de granite pentru ca merita .
    tot la Halewood de vazut si Conacul Urlateanu :))

    RăspundețiȘtergere