marți, 16 aprilie 2013

Cineva acolo sus mă iubeşte


Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca ni se intimpla lucrurile care meritam sa ni se intimple.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca daca ajuti oamenii fara a astepta nimic in schimb o sa iti fie tie bine ca om.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca poti sa reusesti fara compromisuri sau facand compromisul cel mai mic.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca prietenii adevarati sunt cei care iti sesizeaza problemele grave fara ca tu sa le spui un cuvant.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca oamenii foarte talentati reusesc, nu impostorii.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca oamenii destepti vor sa se inconjoare de oameni cel putin la fel de destepti.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca smerenia invinge trufia.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca daca vrei, poti.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca promisiunile TREBUIE respectate.

Am crezut intotdeauna, cu tarie, ca dragostea la nevoie se cunoaste.

Sunt momente in care gandurile de mai sus, palesc. Si lasa locul indoielii.   Dar, imi revin rapid si stiu ca cineva acolo sus ma iubeste. Si nu ma lasa. Niciodata.

2 comentarii:

  1. Si ca sa iti confirm, draga mea Fifi, ca exact asa este :) , ACELASI SENTIMENT IL AM SI EU!!! ;) Si, ii multumesc Domnului ca, exact atunci cand apare indoiala, imi arata ca E ACOLO, prin Ingerii de langa noi! :) Din viata noastra! :* <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt clipe in care deraiem dar e bine sa nu uitam ce e cu adevarat important. Doamne ajuta! :)

    RăspundețiȘtergere