marți, 12 februarie 2013

Ziua mea de ... 4 zile - prima zi

- guest post de Ioana Albu.


Intr-o noapte, pe  cand ma chinuia insomnia, gasesc un last minute pentru Roma. Si cum se apropia aniverstarea .....catorva ierni din viata mea, zic sa ma surprind si sa merg la Roma. Zis si facut! Trezit sotul dimineata, intrebat daca doreste sa mearga cu nevasta din dotare. El sare la fileu, iar pe la pranz aveam biletele deja luate.


Plecarea a fost pe fast forward. Sotul mai avea de terminat 4 spoturi, el la computer pe la ora 3 cand noi ar fi trebuit fim in aeroport, eu imi temperam o mini criza de nervi pe care o simteam ca vine, cu niste cosmeticale. Asa ca, am avut timp sa ma machiez si sa plec in fuga, dar ca o diva, la Roma.

Aeroportul din Bucuresti : totul a fost in regula pentru noi. Am zburat cu  Blue Air. Not bad, dar cam aglomerat la bagaje.

Aeroportul Fumicino: aterizare spectaculoasa a avionului, incet, lin, totul perfect. Luam un Bus (Teravista) pana in centrul Romei, aproape de Termini unde aveam si cazarea.

Bineinteles ca am bajbait cu tot cu GPS harta !  Am intrebat politistii de adresa hotelului iar acestia  ne-au lamurit imediat . Era chiar in fata noastra.

Hotel Verona: Pozitionat  langa Santa Maria Maggiore, un hotel curat de 3 stele.

Pentru cat stam in camera de hotel in vacantele scurte, nici nu as fi cautat altceva.





 Avantajul este ca e foarte aproape de metrou si te poti misca in voie. Stiam ca nu o sa ne plimbam la pas, asadar, am ales aceasta varianta.


Am ajuns vineri seara si am inceput  dezmatul, ca doar era ziua mea!

Vis-a vis de hotel, a ochit sotul pe cand eu ma conversam cu Politia Italiana , un ristorante cu luminite si multa lume inauntru  Asa ca am mers acolo. Ristorante  L'Esquillito.


Am vizionat meniul si am purces la treaba: paste cu vongole veracci pentru sotul si o portie de creveti imperiali pentru doamna- ca doar eram la dieta. Dar cum dieta fina cu Prosecco  se tine, am stropit crevetii cu 2 pahare suple .
Si ca sa fie treaba- treaba, am mancat si o portie de tiramisu care nu mi s-a parut prea bun. Am mancat eu la niste prietene in Romania, tiramisu si mai bun!

Va urma....
 


Ioana Albu este prietena mea, lucreaza in publicitate si vrea sa fie si ea sefa la plecari internationale:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu