joi, 24 ianuarie 2013

Cu m-am îndrăgostit de Hello Kitty

Da, recunosc: copilul meu nu are telefon, nici bani de buzunar, nici tabletă. Nu prea mănâncă dulciuri, nu prea are voie la calculator etc, etc, etc.

I-am povestit despre Ileana Cosânzeana și n-am intrat deloc în detalii cu hanah montana si alte fete de teapa ei:))).

Dar, ce să vezi? Copilul a descoperit-o cumva pe hello kitty, probabil din poveștile altora, că la tv nu sunt desene cu ea. Și de aici a început nebunia.
- Mami vreau agrafe cu hellor kitty, vreau rochita, vreau sosete, vreau pijamale, vreau geantaaaaaa cu hello kitty. Mamaaaaaa, eu vreau desene cu hello kitty...

Și ce să fac? Să mă pun cu marketingul american? No way. Am căutat și am găsit la Cărturești,  dvd cu hello kitty. Pe copertă apărea scris că e avizat de Ministerul Educație. No bun, așa.

Când am dat play am avut un șoc. Pozitiv. Dvd.ul conține mai multe situații cu kitty. Și copilul află cum trebuie să treacă strada, cum mănânci corect la masă, cum te speli pe mâini, cum te comporți în magazin. Nici urmă de pisica pițipoancă din mintea mea:).

În imagine apare domnișoara cu un tricou Hello Kitty primit de la Moș Crăciun, via Valentina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu