luni, 15 octombrie 2012

Tu stai la poză sau nu?

Niciodată nu am fost un fan al fotografiilor cu mine. Nu m-am pozat lângă fiecare pietricică şi nici în fiecare oglindă. Şi asta e dintotdeauna, nu acum că m-am mai împlinit( asta ca sa vorbesc frumos despre greutatea mea:)).
Cele mai multe fotografii le am cu Maria şi mai sunt câteva făcute de Adi cu mine singură.



Dacă mă uit în oglindă nu îmi vine să o sparg dar nici nu ard să îmi pun portrete cu mine prin casă.

Sunt oameni care se iubesc pe ei în orice formă, le plac fografiile cu ei. Stau să fie pozaţi şi le place. Şi nu mă refer la fotomodele.

Oare mie de ce nu mi-a plăcut NICIODATĂ să stau la poză?

Un comentariu:

  1. CREDEAM CA SUNT DEFECTA!!! :(( ITI MULTUMESC IUBITA FIFI PENTRU CE-AI SCRIS AICI!! :* Nu spun ca nu-mi place de mine. Ci doar ca, la fel ca si tine, NICIODATA NU MI-A PLACUT SA STAU LA POZA! Deci, din pacate, sustin aceeasi parere. Mi-as dori sa-mi placa! Sincer!:( Mi-as dori sa am portrete! Sau fotografii in ipostaze nastrusnice! Sa ma faca sa zambesc de fiecare data cand le privesc! Dar, n-am avut succes cu mine pana acum. ( Asa ca, astept urmatorul comentariu opus celor sustinute de noi doua! :) Poate voi invata ceva! :* <3

    RăspundețiȘtergere