duminică, 14 octombrie 2012

Don't worry about Mr Bittman

Dacă e duminică, mă uit la X Factor. Am înnebunit pe toată lumea cu emisiunea asta:).

Problemele de sănătate ale domnui Bittman cred că au ţinut cu inima strânsă multe fete. Dar omu' e ok, îşi revine încet, încet după operaţie.



Recunosc uitasem, oarecum, de Holograf dar piesa asta ultima" Cât de departe.." mi-a adus aminte de domnul Bittman şi vocea lui caldă...

M-am amuzat cum o parte a presei a sărit imediat să îi anunţe retragerea. Ei bine, nu se retrage prea curând. Şi dacă ar vrea să nu mai cânte, are un job bine mersi ca jurat la X factor( io una îl vă multe ediţii şi bune acolo).

Şi mai e ceva: Am aflat că în seara asta, la X Factor, Bittman e cucerit de un concurent şi vrea să îi semneze un contract în alb şi să îl ajute să cucerească Brazilia, pentru că băiatul la asta visează. 
Delia nu e de acord, zice că mai bine să aibă grijă de successul din Romania întâi, dar că aşa sunt tinerii...găsesc câte un impresar care le promit succesul în lume şi îi chelesc de bani:)

La ce succes are Holograf, mie, dacă aş face muzică mi-ar plăcea să îl am impresar pe Bittman. Nu pare genul care să fugă cu banii în America.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu