joi, 30 august 2012

Concurs: Mi-e dor de copilărie

Când mă gândesc la copilărie, mi-aduc aminte de orezul cu lapte, de macaroanele cu pesmet, de frigănele, de laptele de pasăre și de aromele din baia bunicii mele. Era o femeie aprigă, dar cochetă. Era vremea săpunurilor puse printre haine și a busuiocul ascuns prin toată casa. Și levănțica...of, levănțica:)
Am un concurs azi pentru voi. Prietenii mei de la Styx pun la bătaie 2 premii. Un șampon din miere și propolis și un gel din arbore de ceai verde.
Gel din arbore de ceai verde.

Samponul din miere și propolis


Tot ce trebuie să faceți este să intrați pe siteul www.shop.styx.ro și să alegeți o aromă care vă aduce aminte de copilărie și apoi, lăsați aici un comment cu cea mai parfumată amintire de atunci. Cele mai frumoase povesti câștigă:).

Deadline, luni ora 21.00. Castigatorii celor doua premii ii anunt marti dimineata, aici si pe pagina mea de facebook.. Succes:)

7 comentarii:

  1. Draga mea, am intrat pe site-ul Styx si am ales aroma balsamului de par cu melisa si hamei http://www.shop.styx.ro/ingrijirea-parului/krautergarten-balsam-par-49.html pentru ca imi place mirosul specific florii de hamei - usor amarui. Am ales aroma acestui produs pentru ca cea mai parfumata amintire din copilaria mea este legata de parul mamei - un par lung, matasos, de abanos care mirosea foarte placut atunci cand imi afundam nasucul in el. Mirosea a BINE, a RAI pentru mine iar atunci cand mama era la serviciu iar eu stateam cu bunicii si-mi era dor de ea, luam peria ei de par si o miroseam! Mi-ar placea sa castig samponul pentru ca este strans legat de amintirea mea din copilarie. Multumesc! P.S. Eu si acum pun sapunuri printre hainele lui David!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alpin Derm Repair - Sampon cu urzica si lapte de capra

    Hmmm... Sa vedem :) Sampon cu urzica.. :) Cum as putea vreodata sa uit samponul copilariei mele?! Nici nu aveam alta varianta :) Dar Doamne ce par matasos si sanatos aveam cu totii! In simplitatea aceea tipic taraneasca: baia in copaie cu sapun de casa si sampon de urzica.. Nu ne cadea nici parul si nici matreata nu faceam - bine, intre noi fie vorba, ce stres mare sa avem noi astfel incat sa avem probleme :P :) In ceea ce priveste laptele de capra.. Pai, in vremea copilariei mele mergeam si noi la stana cand se recolta laptele de la oi si capre. Nu va puteti imagina ce bataie era pe unealta de baut, improvizata dintr-un borcan de cioban, cand ni se impartea laptele de capra!! Doamneee ce mustati din lapte mai faceam si cata veselie era pe noi si cata bucurie citeai in ochii parintilor nostri cand isi vedeau odraslele atat de fericite!!! .. Acum am devenit melancolica si o lacrima imi tipa in coltul ochilor, dar in perioada aceea, simplitatea si curatenia sufleteasca ne aducea toata fericirea din lume! Pacat ca am uitat de lucrurile acelea simple si ca, laptele de capra proaspat baut dintr-un borcan, in zilele noastre ne provoaca greata... :( ITI MULTUMESC DRAGA FIFI!! Iti multumesc ca pentru o clipa m-ai facut sa retraiesc perioada copilariei mele atat de fericita!! Si da, imi doresc acest sampon pentru ca am incredere ca este la fel de sanatos ca in perioada copilariei mele!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrat si eu pe http://www.shop.styx.ro si mi-am ales aroma uleiului esential de lamaie http://www.shop.styx.ro/uleiuri-esentiale/ulei-esential-lamaie-139.html care imi aduce aminte de lamaiul bunicii mele si de limonadele gustoase pe care mi le prepara ea.

    Ada H.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mare parte a copilariei mi-am petrecut-o la bunicii mei, la tara, si imi aduc aminte cu drag de aceasta perioada .Imi amintesc de zilele de iarna ,de mirosul de paine dospita, mirosul cozonacilor cu nuca sau branza care inundau casa la fiecare sarbatoare.
    Aroma care ma face sa ma intorc insa inapoi in timp, la perioada aceea magica a copilariei este aroma ceaiului de menta http://www.shop.styx.ro/uleiuri-esentiale/ulei-esential-menta-144.html pe care il savuram in fiecare dimineata impreuna cu bunica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Brad, portocala si scortisoara = Craciun
    Draga Fifi, sper ca ti-e dintr-o data racoare, vezi fulgii de zapada si beteala celei mai frumoase sarbatori din an. Lasi la o parte bilanturi din trecut, te umplii de speranta de bine pentru ce va sa vina si-l astepti pe Mos Craciun, cu bradul pregatit in miros misterios de scortisoara si voios de portocale.

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.shop.styx.ro/ingrijirea-corpului/cacao-butter-crema-de-corp-72.html asta imi aduce aminte de "crema mea pt protectie solara" ce o foloseam la sf gheorghe delta cand mergeam cu parintii ..... mmm ..... super !

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirosul strugurilor este cel care mi-a ramas in suflet inca din copilarie. Nu am cum sa uit toamnele pe care mi le petreceam cu bunicul la culesul viei si apoi cum mergeam impreuna sa facem must si vin. Tin minte ca ma urca in butoiul in care punea strugurii culesi si imi spunea sa-i zdrobesc cu picioarele ca se face mai repede mustul. :) Movul din piele nu-mi iesea cate o saptamana, dar, ce mai conta! Erau momentele noastre! El se bucura de rasul meu, iar eu ma bucuram ca-l puteam ajuta. :)
    Pe bunic l-am pierdut in urma cu ceva timp, dar parfumul strugurilor si amintirile cu el vor ramane vesnic in inima mea.

    RăspundețiȘtergere