marți, 29 mai 2012

Să ne bucurăm privirea, să ne golim cardurile

Sunt disperata cu decoratiunile. Vai de cardurile mele, cand dau iama:). Îmi plac la nebunie aranjamentele Andrei de la Amaltdecor . Nu arata deloc ca buchetele pe carele gasesti la orice florareasa. Andra munceste mult si are nervi ca sa acopere pretentiile tuturor.

Tot scotocind pe net am gasit doua siteuri. Imi place ideea asta cu literele si e tare ca poti inchiria, nu e musai sa cumperi ( cum fac eu deja economii:)). So, pentru happy rentals intrati pe http://www.somethingborrowed.ro/

Am o obsesie cu ceasurile vintage. In general cu tot ce e retro, cand vine vorba de mobilier si decoratiuni. Si ceasul asta e chiar simpatic:)Pacat ca cele mai multe din produsele de pe http://www.retroboutique.ro/ sunt out of stock. Oameni buni, nu va mai jucati cu sufletele noastre, nu ne mai lasati sa ne incintam de una si de alta si apoi vedem ca stocul e epuizat. Nu e mai simplu sa scoti de pe site ce nu ai in stoc?

2 comentarii:

  1. Buna seara,

    Aveti dreptate, nimic de zis! Desi unele produse fara stoc au fost lasate active pe site pentru a onora cererile clientilor cand vom primi din nou stoc, totusi am fi putut filtra mai bine. Va multumim pentru atentionare, am facut "curatenie" :)
    Si, in semn de apreciere, vom oferi un discount de 10% urmatoarei comenzi pe care o veti plasa pe site-ul nostru!

    Cu stima,
    Echipa Retro Boutique

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! O sa imi fac un cadou de ziua mea:P

    RăspundețiȘtergere