joi, 3 martie 2011

Unde se evaporă banii?


Cred că oamenii se împart în două categorii: cheltuitorii şi duşmanii lor. Nu am nici cel mai mic dubiu din ce categorie fac parte. Sunt genul care dacă are bani în buzunar simte o mare nelinişte, cuplată cu o mare dorinţă, de a cheltui, evident! Întotdeauna am gândit că banii se fac şi nu trebuie să stai, să îţi baţi capul că sunt pe terminate. Vorba prietenei mele, Sanda: Sunt făcuţi să circule, draga mea! Băieţii de la Kiplinger.com au pus pe hîrtie 25 de moduri prin care noi, oamenii de rând, ne golim buzunarele:

- cumpărăm telefoane prea scumpe
- nu avem o listă de cumpărături
- nu plătim ratele la timp şi ajungem la penalităţi
- cumpărăm asigurări de care nu avem nevoie
- ne gândim la asigurări când e prea târziu
- nu ne schimbăm providerii de telefon, cablu, internet deşi în timp am găsi ceva mai ieftin şi mai bun
- facem cumpărături din impuls. etc

Hmm, cît adevăr... Dar ce ar fi viaţa fără cumpărături neplanificate, vacanţe sau carduri de credit? Nu vreau să ştiu!


sursa foto:zirconicusso

2 comentarii:

  1. Oh, da! Eu merg la cumparaturi fara lista, ajung acasa cu plasle pline, cardul mai gol si atunci constat ca nu am luat nimic din ce trebuie. Deci, ar trebui totusi sa incerc varianta cu listele... In rest, sunt zgarcita la asigurari si imi platesc ratele la timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să iţi spun cum e cu listele: sunt ba incomplete, ba le uiti acasă, ba nu se potrivesc numele produselor de pe lista ta cu ce e pe raft si atunci esti nevoită să faci MICI completări.....eu cred ca shoppingul trebuie sa fie o experienta placuta, nu? Mă scoate din minţi ideea ca şi la cumpărături să mă duc cu desfăşurător:)))

    RăspundețiȘtergere