duminică, 13 martie 2011

Cum să îţi salvezi nervii

Nu sunt genul de mamă disperată, care nu lasă copilul să pună mâna pe nimic , de frica microbilor. Nu o spăl pe Maria de 400 de ori pe mâini, în fiecare zi şi nici nu o dau repede cu dezinfectant, după ce a atins un alt copil. Poate pare un scenariu SF, dar am întâlnit foarte multe asemenea mame. Dar, când copilul are un imperiu de jucării pe care te gândeşti, cum să le speli pentru că, evident, le bagă în gură non stop, am căutat o soluţie şi am găsit una absolut salvatoare. Arată aşa:

Nu trebuie să clăteşti, e bio şi copilul e absolut safe. Englezii l-au votat ca un MUST HAVE pentru mame. Nu ştiu câte magazine şi farmacii îl vând în România, pe mine m-au convins argumentele si prezentarea celor de la Napati.

Un comentariu:

  1. Hei, ce chestie, nu stiam ca nu trebuie sa clatesti. De-as fi stiut de el cand era fiica mea mai mica :-) Acum nu prea mai e cazul sa dezinfectez ca nu mai baga in gura, dar ma stradui sa le spal macar din cand in cand. O sa-l recomand prietenelor mele cu bebelusi mici, insa.

    RăspundețiȘtergere