sâmbătă, 5 februarie 2011

Cum a fost la Vilele Lucia


Am 8 ani de Bucureşti. Zi de zi aud claxoane, bubuituri, manele. Văd oameni trişti cu feţele distruse de ratele băncilor şi costurile mari de la întreţinere. Când întâlnesc pe cineva zâmbind pe stradă rămân absolut surpinsă. Nu cred că în oraşul ăsta, poţi să ai parte de linişte în formă pură. La un moment dat, l-am însoţit pe Adi la un pictorial într-un hotel de lux din Bucureşti. Şedinţa foto se desfăşura într-un apartament de vis. Lux de neimaginat. Şi mă gândeam în mintea mea de fată crescută la bloc: Uite aici m-aş putea obişnui să trăiesc... Nu mi-am terminat bine gândul, că m-a lovit un sunet de bormaşină venit de undeva de la etajele inferioare. Ce să mai spun? Nu prea sunt multe de spus...
Am făcut un plan ca anul 2011 să fie un an al căutărilor de locuri linişte. Şi în prima săptămâna din ianuarie am poposit pentru o noapte la Vilele Lucia din Sinaia.
Din fotografii, arăta foarte bine locaţia. Dar realitatea...a bătut orice imaginaţie ( am stresul ăsta, de fiecare dată când aleg un hotel. Mi-e frică de realitatea virtuală cosmetizată care n-are nici cea mai mică legătură cu ce găseşti la faţa locului).
Nu e cazul Vilelor Lucia. Aici pozele sunt nimic pe lângă ce vezi cu ochii tăi. 3 vile de patrimoniu, toate în aceeaşi curte, decorate cu un bun gust incredibil, fiecare în alt stil. Am ales să stăm în Vila Draga, era mai aproape de ce ne place nouă, stilul rustic. La parter un living imens, la primul etaj 4 camere şi la mansardă încă două. Toate decorate diferit. Nu m-am putut abţine şi am întrebat cine s-a ocupat de amenajări, pentru că totul era perfect. Venera Arapu a făcut designul acestor vile, amenajarea a durat 3 ani si a costat nişte milioane de euro. Se simţeau banii mulţi dar şi ochiul de artist.
Ce mi-a plăcut:
- camerele mari şi superb decorate
- băile super moderne cu podea din lemn la duş
- accesoriile de baie; pe lângă clasicele şampoane şi săpunuri ai periuta de dinta cu pasta si pieptăn, daca vii pe nepregătite ...
- colectia de viniluri din living
- liniştea
- doamnele de la recepţie, extrem de amabile
- parcarea şi faptul că nu poti intra pur si simplu de pe strada
- cafeaua Illy:)

Ce nu mi-a plăcut:
- că am stat prea putin
- pentru că nu au şi un restaurant acolo, a trebuit să ieşim în oraş. Dar dacă aveau restaurant, nu mai era aşa linişte.
- cântarul din baie...come on!!! am venit să mă relaxez:)

Camera e 80 de euro/nopate şi puteţi închiria o vilă întreagă dacă vreţi. Aveti bucatarie utilată complet, până şi cu maşină de spălat vase.

Găsiti pe site fotografii şi din celelalte vile, dar şi oferte speciale:


http://www.vile-lucia.ro/




Acesta nu este un post publicitar. Nu m-au plătit patronii de acolo, cum nici cei de la Styx nu au făcut-o. Scriu de lucruri si locuri care îmi plac la nebunie.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu