joi, 22 ianuarie 2015

Trufia omenească



Sunt momente în viață în care ai de făcut un singur lucru: sa vorbesti. La asta ma pricrp foarte bine.

Sunt momente în viață în care ai de făcut un singur lucru: sa taci.

Eu, tăcerea am invatat-o cu greu. Mi-am antrenat buzele să stea lipite. Și creierul să nu comande ceartă și țipăt. Și în timp mi-am câștigat o liniște pe care o doresc oricui.

Azi cineva m-a jignit foarte tare. M-a tratat cu o aroganță cum rar am întânit.

Dacă acum 10 ani pățeam asta, aș fi făcut o criză de nervi. Aș fi plâns. Și poate aș fi suferit zile.

Azi m-am uitat la omul respectiv și mi-a fost milă de el. Și am tăcut. Și am zâmbit. Cu înțelepciunea omului care consideră trufia un păcat suprem.

Noi să fim sănătoși că tăcerea se învață.

*Sursa foto aici.

2 comentarii: