marți, 20 ianuarie 2015

Fifi Patent by Louboutin

" It appears you are located in Romania. Although a wonderful place, we unfortunately do not ship there just yet. How would you like to proceed? "

Cam aşa te întâmpină siteul Louboutin. Trec cu zâmbet amar peste vicisitudinile vieţii îmi zic în gând şinoivăiubim şi " proceed".

Ajung la faimoasa colectie Fifi.

Pantofii par minunaţi dar sunt mult prea decupaţi în faţă, pentru gustul meu. Dar, botinele...sunt vis. Mai puţin cele animal print care în mintea mea intră la categoria neverever. La final cizmele. Minunate.

Mi-am clătit privirea, am visat dar să nu uităm ce e important....you are located in Romania. Although a wonderful place, we unfortunately do not ship there just yet.

Asta parcă strică tot filmul, nu? Bine, mai sunt și lichiditățile care distrug vraja și tot așa...










sursa foto, aici.




Un comentariu: