sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Lecțiile lui 2014



1. Mă bucur că știu exact cine sunt și ce vreau. Că nu mai am nevoie să ridic ochii spre tine sau spre tine  sau spre oricine ca să aflu cine mi-s eu.


2. Nimeni, dar nimeni, nu mă pune pe primul loc. Așa că m-am așezat confortabil pe prima pozitie a podiumului vieții mele. Îmi dau eu coronițe și medalii. Nu am nevoie de public și nici de juriu.


3. Dragoste cu sila nu se poate. Asta e prima vorbă. La fel nici prietenia băgată pe gît nu e treabă. Hai să vă spun direct: Prieteniile mor. Unele de la sine. 

4. Sunt oameni care nu o să recunoască  niciodată adevărurile pe care le spun. Nici măcar pe jumătate. Că doare al dracului de tare când cineva te vede așa cum ești și aleargă în jurul tău să îți arate oglinda.

5. Niciodată nu o să mai spun niciodată. Asta mi-am propus și mi-a ieșit ca la carte.

6. Mi-am făcut test IQ pentru că m-a pus cineva să-l fac. Recunosc, nu-mi trecuse prin cap. Nu mă trufesc pe cifre, vă spun doar că-s peste medie și poate de aia somnu’ nu mi-e lin, că nu înghi orice prostie sau minciună. 

7. Cât de frumoase sunt tăcerile nestânjenitoare și cât de puțini oameni se pricep la ele.

8. Am învățat să spun NU. Foarte des. E minunat. Vă invit să încercați.

9. " Fifi, tu ești optimismul, te iubesc!" mi-a spus cineva înainte de Anul Nou.  Sunt aici 24/7 pentru prietenii mei. Mereu. Și mă lupt pentru nervii și sufletele lor mai tare decât o fac ei uneori. E obositor, dar știu că eu sunt aia din agenda telefonică unde scrie: o să fie bine, e doar un moment!

10. Fifi știe! Vezi ce spui! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu